torsdag 8 februari 2007

Vecka 1 aktiviteter

Tornet
Tisdag: rask promenad 50 min
Onsdag: rask promenad 50 min
Torsdag: rask promenad 50 min
Fredag: rask promenad 50 min
Söndag: rask promenad 50 min
Måndag: rask promenad 50 min
Status
I onsdags ville jag inte stiga upp och promenera, det enda som fick mig att stiga upp tidigt var Vagnen. Jag kan inte misslyckas och strunta i det här. I torsdags tog det också emot, men jag gjorde det. Mitt mål är nog att köpa ett par jeans som sitter snyggt och se smal ut, de ska vara en gnutta stora.

Vagnen
Tisdag: rask promenad 50 min
Onsdag: extra promenad till bussen
Torsdag: extra promend till bussen
Fredag: rask promenad 50 min
Lördag: promenad med hunden
Söndag: promenad med hunden
Status
Jag är sporrad! Jag känner mig lätt och det kommr att gå jättebra. Mitt mål har jag äntligen kommit på, mitt första slutmål ska vara att få på mig min vigselring.

Inga kommentarer: