tisdag 15 maj 2007

Aktiviteter vecka 15

Tornet:

Tisdag: promenad 50 min + cykling 30 min
Onsdag: promenad 50 min
Torsdag: sjuk
Fredag: promenad 50 min
Lördag: promenad 50 min
Söndag: promenad 50 min + 30 min + cykeltur 30 min
Måndag: promenad 50 min

Det har inte blivit någon vägning den här veckan, först sköt vi på det och sedan kunde ingen av oss. Själv känner jag mig som om jag gått upp igen, hur nu det kan vara möjligt. Jag får se hur jag känner mig i morgonbittia, kanske jag hoppar på vågen då och kanske jag har gått ner lite. Hur kan det stå stilla som det har gjort? Jo, inte onyttig men för mycket mat. Skärpning! //Tornet

Lördag: Vi skulle väga oss på tisdagarna, den här veckan skulle det bli torsdag men det blev avbokat. I dag vägde jag mig och jag har gått upp ytterligare 2 hekto. Vad är det som sker?//Tornet


Se vår viktminskning vecka för vecka

Vagnen har fortfarande dåligt med tid att uppdatera

Inga kommentarer: