tisdag 8 maj 2007

Aktiviteter vecka 14

Tornet:

Tisdag: promenad 50 min
Onsdag: promenad 50 min + 60 min cykeltur
Fredag: promenad 50 min
Lördag: promenad 50 min + cykeltur 45 min
Söndag: promenad 50 min
Måndag: promenad 50 min + cykeltur 45 min

Vagnen har fortfarande dåligt med tid att uppdatera.

Se vår viktminskning vecka för vecka

Den här veckan har vi "invägning" på fredag. Det känns om om jag inte gått ner ett enda litet hekto. Jag äter rejält och går varje dag, ingen större skillnad mot tidigare - och ändå känns det inte som om jag har minskat i vikt. Det återstår att se på fredag.

Tidigare har det gått fort, ungefär 0.6 till 0.7 kilo per vecka, medan de två senaste veckorna har varit mindre. Jag vill ner på något som "sjuttioett-någonting", jag vill inte stå och stampa på samma kilo en enda vecka till.

Något som förvånar mig är att vi har hållt igång i 13 hela veckor. Tänk att det kunde gå så här lätt!

Inga kommentarer: